Table of Contents
1
64
CorporatieGids Magazine
Voorblad Verstedelijking
1
Inhoudsopgave
2-3
Verleg de focus op de regio
4-5
Corporaties, verruil het gelijkheidsmodel voor het mensgerichte model
8-9
Europese miljoenen beschikbaar voor corporatiesector
12-13
Sterke online dienstverlening door het centraal stellen van de klant
16-17
Lerende organisatie: dus ook een lerend management
18-19
Hackathon: van leuke gadget naar innovatieversneller
20-21
Essentie van testen is zorgen voor een onverstoorde voortgang van de bedrijfsvoering
22-23
Ambitie corporatie centraal bij procesoptimalisatie
28-29
CorporatiePlein 2017: Innovatie over grenzen heen
30-31
Informatiebeveiliging:: zwakste schakel versterken door medewerkers bewust te maken
38-39
System-to-system uitvraag met als doel betere informatie en lagere administratieve lasten
42-43
Richten op één landelijk ICT-platform voor woningcorporaties in 2020
46-47
Toezichthouden: de kip of het ei
48-49
Uitzonderlijke klantbeleving zorgt voor connected customers
50-51
Automatiseren en standaardiseren informatievoorziening geen klein bier
54-55
De facilitaire, virtuele en mentale metamorfose van Woonbedrijf
58-59
De erfenis van Blok (en Plasterk)
62-63
RkJQdWJsaXNoZXIy Mzg5Mzg=