Toen woningcorporatie Weller zich ging bezighouden met de ontwikkeling van het Maankwartier project, was ook al snel duidelijk dat het nieuwe hoofdkantoor daar gehuisvest zou gaan worden. Het project, naar een ontwerp van kunstenaar Michel Huisman, transformeert het stationsgebied in Heerlen van probleemomgeving naar een gebied van buitengewone schoonheid, met uitgebreide ruimte voor wonen, werken, winkelen en recreatie.
De naderende verhuizing was voor Weller ook het moment om de bestaande communicatie-infrastructuur tegen het licht te houden en ook daar te kiezen voor modernisering. Weller wou stappen maken en de functionaliteit en moderniteit van het Klanten Contact Centrum verbeteren. Na een uitgebreide analyse van de beschikbare opties viel de keuze al snel op Unexus. Unexus heeft in 2 maanden tijd parallel aan de bestaande bedrijfsvoering een nieuw systeem opgebouwd. Dankzij de korte lijnen en het veelvuldig persoonlijk contact op locatie konden we een snelle doorlooptijd en livegang waarmaken.
De nieuwe oplossing biedt Weller onder andere het slimme Unexus Connect platform, uitvoerige Vast-Mobiel integratie, Presence Management voor alle werknemers en een volledige integratie met Empire van cegeka-dsa. Unexus Connect verzorgt verder onder andere een universele wachtrij met slimme routering, call flow optimalisatie, quality management met handige rapportages, klantidentificatie en klanthistorie, een centraal telefoonboek, Office 365 integratie en nog veel meer. Dankzij Unexus Connect heeft Weller nu een moderne alles-in-één omnichannel oplossing.
Bron: Unexus, Foto: Weller
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.