Nieuwe functionaliteit op het klantenportaal van Batavia Groep bij woningcorporatie Bo-Ex, maakt het mogelijk dat huurders nu direct een online reparatieverzoek kunnen inplannen. Met een paar drukken op de knop en zonder tussenkomst van de corporatie kan de huurder nu zelf via het plansysteem van Connect-It, 24 uur per dag en 7 dagen per week een afspraak inplannen met een vakman.
ViaData en Batavia Groep hebben als een hecht team samengewerkt, met een geweldig resultaat! Ruim binnen de planning en budget is een werkend product opgeleverd waar niet alleen de medewerkers, maar ook de huurders van Bo-Ex bijzonder gelukkig van worden.
Bron: Batavia Groep
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van cegeka-dsa de CorporatieGids 2016 te bekijken
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.