Dat het onderhoudsproces efficiënter ingericht kan worden, is bij iedere corporatie ondertussen bekend. Onderhoudslasten blijven één van de grootste kostenposten. Om corporaties volledig te ondersteunen in hun efficiëntieslag, heeft Umbrella zich aangesloten bij de stichting Ketenstandaard. Door de implementatie van het standaard uitwisselingsprotocol tussen opdrachtgevers en opdrachtnemers, wordt het onderhoudsproces tussen de corporaties en aannemers efficiënter gemaakt.
Geen handmatige acties
Op het moment dat een huurder met de corporatie belt of online een reparatieverzoek indient, wordt de werkbon en planning direct doorgezet naar de interne onderhoudsdienst of leverancier, zonder tussenkomst van een afdeling. Ook kosten besparen door middel van omnichannel dienstverlening? Neem contact met ons op!
Sarah Leijendekker, Marketing & Communicatieadviseur Umbrella
Bron: Umbrella
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Umbrella de CorporatieGids 2016 te bekijken
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.