Herkent u de volgende uitdagingen?
Kom dan donderdagochtend 14 december 2017 naar ons seminar 'Zelfservice voor klant en medewerker'. Op deze dag gaan we in op de mogelijkheden die corporaties hebben om klanten en medewerkers digitaal te ondersteunen bij het indienen en opvolgen van aanvragen en meldingen. Tijdens een aantal presentaties maken we de vertaling van klantbedieningsconcept naar concrete implementatievoorbeelden. Ervaringen uit de praktijk worden afgewisseld met nieuwe ontwikkelingen als gevolg van technologische innovaties. Naast medewerkers van Techxx Bright Answers zijn er diverse gastsprekers uit de branche aanwezig. Door de kleinschalige opzet van het seminar is er veel ruimte voor het uitwisselen van onderlinge ervaringen.
Het seminar vindt plaats in Apeldoorn. Wilt u aanwezig zijn bij het seminar? Dan kunt u zich evenals uw collega's hier aanmelden.
Het programma
09.00 Ontvangst en kennismaking
09.30 Intro door Techxx Bright Answers
09.45 'Zelfservice als instrument binnen het dienstverleningsconcept'
10.15 'Gepersonaliseerde klantbeleving door inzet van apps en portalen’
10.45 Pauze
11.00 'Maak uw klantprocessen intelligent op basis van klantprofiel, beleid en regelgeving'
11.30 'Aanbieden van actuele en consistente content volgens nieuwe Europese regelgeving (AVG)'
12.00 'Hoe krijg ik meer inzicht in het gebruik van mijn websites en portalen?'
12.15 Discussie over het thema
12.30 Lunch
13.15 Afsluiting
Aanmelden voor het evenement kan via deze link.
Bron: Techxx Bright Answers
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Techxx Bright Answers te bekijken
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.