Rijnhart Wonen heeft in haar beleidsplan ‘expert in simpel wonen’ een aantal heldere doelstellingen gedefinieerd. Zo wil Rijnhart Wonen haar klanten de keuze bieden om digitaal 24x7 zaken te regelen. In alles streeft Rijnhart Wonen naar eenvoudige en simpele oplossingen voor haar klanten én voor zichzelf. Ook kostenbesparingen en efficiency zijn voor Rijnhart Wonen belangrijke aandachtgebieden, dus besloot de corporatie uit Leiderdorp op zoek te gaan naar een betaalbare, maar zeer complete oplossing.
Na een gedegen selectietraject is daarbij de keuze op Itris gevallen. Met Itris ViewPoint wordt o.a. het huidige primaire systeem van Nccw en DisKis van Cegeka-dsa vervangen. Naast ViewPoint wordt ook direct het Klantportaal van Itris in gebruik genomen. De implementatie gaat uit van de ‘best-practice’ inrichting van ViewPoint, dat betekent dus in 6 maanden volledig live met een systeem dat Rijnhart Wonen helpt haar ambities te realiseren. Vanaf 1 november werken niet alleen alle medewerkers met een volledig geïntegreerd systeem, ook de klanten van Rijnhart Wonen kunnen dan digitaal zaken regelen met hun corporatie. Itris verzorgt het beheer en het systeem draait in het rekencentrum van Itris.
De feestelijke ondertekening van de overeenkomst door Jan de Vries (Rijnhart Wonen) en Richard van der Zee (Itris).
Bron: Itris
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.