Planningsmodule Lefier valt in de prijzen

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De planningsmodule die Umbrella samen met Lefier heeft ontwikkeld heeft vorige week in de categorie ‘Digitalisering voor de klant’ de CorporatieNL Digital Awards gewonnen. Rob Hoogeveen, manager maatschappelijk presteren bij Lefier, wist de jury te overtuigen met zijn goed onderbouwde pitch.

De planningsmodule, biedt voordelen voor zowel vakman als huurder. De module is tot stand gekomen door een samenwerking van Lefier, Hoffman Krul en Partners, ViaData en Umbrella. Gezamenlijk hebben deze marktpartijen zowel de bedrijfsprocessen als de techniek geoptimaliseerd en op elkaar afgestemd.

Dicht bij de klant maak je het verschil; dat was het uitgangspunt bij de start van het project ‘DO-Live’. Lefier wilde graag zijn in- en externe klanttevredenheid verhogen door een efficiëntere planning bij Dagelijks Onderhoud. En dat is gelukt.

Resultaten van planningsmodule
De planningsmodule staat sinds dit jaar live. In die korte tijd heeft het al tot de volgende resultaten geleid:

  • Van 8 naar 12 werkbonnen per dag;
  • Van 16 naar 8 werkvoorbereiders;
  • 10% minder rijbewegingen door vakmannen;
  • Hogere klanttevredenheid door meer ‘first time fix’;
  • Waardering van vakmannen van 7 naar 8

Trots op het resultaat
Binnen Lefier en bij Umbrella is iedereen supertrots op het resultaat! Rob Hoogeveen: “Het project is echt een succes door de unieke samenwerking van verschillende partijen.”

Bron: Umbrella

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Umbrella te bekijken