"Next level intake" voor onderhoud: Superpersoonlijk of met technologische innovatie?

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

"Next level intake" voor onderhoud: Superpersoonlijk of met technologische innovatie? Rondom deze vraagstelling biedt Aedes in samenwerking met CorpoNet en sprekers uit de praktijk je een inspirerende middag aan met vakgenoten uit de branche.

De superpersoonlijke aanpak
Het programma start met gastspreker Jeroen Theuns (Manager Dagelijks Onderhoud & Toezicht Planmatig Onderhoud bij Havensteder). Jeroen vertelt waarom de intake bij Havensteder volledig op de schop is gegaan. Zij hebben gekozen voor een superpersoonlijke benadering. Waarbij ook is nagedacht over het type aannemer dat op een onderhoudsklus wordt gezet. En hoe daar de regie over wordt gevoerd.

Een aanpak die mogelijk veel navolging zal krijgen in de branche. Bepaal welke voordelen (elementen uit) deze aanpak jouw corporatie kunnen helpen bij het verhogen van de klanttevredenheid en het houden van grip op de onderhoudsuitgaven.

De innovatieve aanpak met Chatbots
De virtuele medewerker voor de reparatie intake wordt werkelijkheid: de proeftuin opstelling is klaar en geslaagd. Deze kan spraakgestuurd de top 10 reparatieverzoeken afhandelen via Google Assistant.

Suzan Knipp (Manager Strategie, Vastgoedsturing & Communicatie bij Woonforte), Pieter de Kok (Adviseur Klantproces & Kwaliteit bij Rochdale) en Laura Gruson (afgestudeerd op de toepassingsmogelijkheden van chatbots bij corporaties) vertellen over de stand van de techniek, eerste praktijkervaringen (met demo) en nabije toekomstmogelijkheden. Neem deze inzichten mee naar huis en bespreek wanneer jouw corporatie stappen wil zetten met deze innovatie.   

De volledig geautomatiseerde aanpak met The Internet of Things (TIoT) technologie!
Gastspreker Melvin Flanders (Microsoft) vertelt over hoe organisaties in de praktijk door het slim inzetten van nieuwe data - analyse technologie het onderhoudsproces aan infrastructuur zoals gebouwen of installaties op een efficiëntere manier kunnen doen door bijvoorbeeld zonder de tussenkomst van menselijke handelingen technische gebreken te signaleren en melden.

Ultiem klantvriendelijk en efficiënt tegelijk! Hij maakt tevens een doorkijkje naar de (nabije) toekomst en biedt een perspectief op relevante toepassingsmogelijkheden voor corporaties.

Kortom, een zeer informatieve bijeenkomst waarin de toekomst van de reparatie intake vanuit verschillende perspectieven wordt behandeld. Neem deel aan dit gratis event dat je wordt aangeboden door Aedes en CorpoNet en laat je bijpraten door experts uit de praktijk!

Deze bijeenkomst valt binnen de Aedes Vernieuwingsagenda, spoor: Ketenautomatisering Onderhoud. CorpoNet is partner van Aedes in de Vernieuwingsagenda.

Praktische informatie
Wanneer: woensdag 12 juni van 13.00-16.00 uur
Locatie: Het Baken, Beneluxlaan 3 Woerden
Deelname: kosteloos

Aanmelden: via communicatie@corponet.nl

Gespreksleiders: Martijn Videler (Adviseur Digitalisering en Informatiemanagement a.i.)
en Jan Fock (Bestuurslid CorpoNet)

Bron: CorpoNet | Foto: CorpoNet