ICT-partner Techxx en beeldschermcommunicatiespecialist ProImpact hebben hun krachten gebundeld om de ambities van woningcorporaties betreffende online dienstverlening te realiseren. De samenwerking levert een totaaloplossing die ingezet wordt om klantcontacten efficiënt en klantgericht af te handelen. Het verbinden van de interne en externe informatievoorziening biedt woningcorporaties uitkomst voor het efficiënt inrichten van klant- en bedrijfsprocessen.
Woningcorporaties staan voor een grote uitdaging als het gaat om het efficiënt inrichten van klantprocessen. Klantcontacten moeten efficiënt en naar tevredenheid van de klant afgehandeld worden. Daarbij is een goede interne en externe informatievoorziening van cruciaal belang om klanten en partners 24 uur per dag van betrouwbare informatie te voorzien en hen proactief te informeren bij belangrijke veranderingen.
Het samenbrengen van realtime informatie, documenten, kennis en ervaring biedt woningcorporaties veel kansen om proactief te handelen en op basis van volledige informatie te communiceren naar alle doelgroepen. De samenwerking tussen Techxx en ProImpact biedt totaaloplossingen voor klantenportalen, websites, document management, digitale werkprocessen, relatiebeheer, Intranet, Klant Contact Centrum, informatiemanagement en Apps. Meer dan 16 jaar kennis en ervaring binnen de branche is vertaald naar een oplossing die nauw aansluit bij de processen en werkwijzen van woningcorporaties.
Wanneer klanten kiezen voor Microsoft kunnen Techxx en ProImpact deze klanten prima bedienen. Beide organisaties realiseren oplossingen op basis van Microsoft technologie en bieden cloud-oplossingen op basis van Microsoft Office 365 en Windows Azure. Woningcorporaties kunnen daardoor ook in de praktijk alle voordelen van de Cloud benutten. Zowel Techxx als ProImpact zijn bij haar klanten reeds betrokken om processen te automatiseren op basis van out-of-the-box oplossingen. De propositie van beide organisaties is hierop afgestemd en zal verder worden geoptimaliseerd door de samenwerking.
Het partnerschap tussen Techxx en ProImpact sluit aan op de reeds bestaande partnerrelatie tussen NCCW en ProImpact. Als leverancier van een groot aantal Primaire systemen voor woningcorporaties draait NCCW als motor achter de totaaloplossing die vanuit het nieuwe partnerschap geboden wordt.
Lambert Blikman, directeur van ProImpact, zegt over de samenwerking: “Wat wij met deze samenwerking bieden is een goed geoliede oplossing waarbij de wereld buiten de corporaties, waar de klanten hun vragen 24 uur in kunnen schieten, en de wereld binnen de corporatie waar processen moeten worden opgepakt en worden geregistreerd, op elkaar aansluiten. Daar is Techxx gewoon een uitstekende partij voor.”
Henk Rakké, sales manager bij Techxx, zegt over de krachtenbundeling: "Door het samenvoegen van de oplossingen en kennis van ProImpact en Techxx zijn wij in staat om de totaaloplossing goed te kunnen invullen."
Binnen de samenwerking verzorgen Techxx en ProImpact gezamenlijke seminars en klantpresentaties. Een voorbeeld van deze samenwerking vindt al plaats bij HW Wonen waarbij samen met NCCW het klantbedieningsconcept en het ICT beleidsplan van de klant wordt uitgewerkt en gefaseerd wordt gerealiseerd. Lees hierover meer.
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.