Kijkt u maar op de website’, is het antwoord dat steeds meer huurders krijgen. Want klantenportals, informatie alleen digitaal, of zelf online afspraken inplannen, wordt steeds normaler. Corporaties maken grote stappen in het online bedienen van hun huurders. Maar is de corporatie wel digitaal klaar voor de toekomst? Of zijn er nog grote stappen te maken? Dat zal tijdens deze middag naar voren komen bij de eerste bekendmaking van de KWH-Webmonitor. Daarnaast volop nieuwe inzichten op dit thema: hoe benut je de kansen die online klantbediening met zich meebrengt? Hoe ga je de online dialoog aan met je de huurder? Hoe ga je om met al die verschillende (nieuwe) kanalen? En: wat is er nodig om te ontwikkelen tot een communicatieve corporatie?
Programma
In een bomvol en afwisselend programma verken je het onderwerp ‘In (online) dialoog met je huurder’. Aan het einde van de dag ga je zeker naar huis met tips en best practices die je direct toe kunt passen om de online dienstverlening binnen jouw corporatie een stap verder te brengen. Met onder andere:
Waar en wanneer?
Donderdag 12 juni 13.00 uur - 17.00 uur, het Corporatiehuis in Rotterdam.
Routebeschrijving naar het Corporatiehuis
Aanmelden of meer informatie:
Deelname is gratis. Zowel leden van KWH als niet-leden zijn van harte welkom. Bekijk voor uitgebreide informatie de flyer.
Je kunt je hier aanmelden voor deze bijeenkomst. Vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met Mariëlle Boogert via 010-221 03 60 of via email
Bron: KWH
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.