Itris vertelt over het belang van de front-, mid- en backoffice

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

"Corporaties willen digitaliseren en hun klanttevredenheid vergroten, processen stroomlijnen om efficiënter en goedkoper te kunnen werken en hun data op orde krijgen om sneller en makkelijker te voldoen aan bijvoorbeeld wet­- en regelgeving." Dat zegt Pim Kamstra van softwareleverancier Itris. Volgens het bedrijf uit Nieuwegein is een goed ingerichte front-, mid- en backoffice hiervoor de oplossing, en staat het optimaliseren hiervan centraal bij de softwareleverancier op 22 september tijdens CorporatiePlein.

"Afhankelijk van het ambitieniveau en tempo van de corporatie zal de komende jaren verder invulling worden gegeven aan nieuwe ontwikkelingen," gaat Pim verder. "Denk hierbij aan bijvoorbeeld het digitaliseren en vergroten van klanttevredenheid, transparant zijn, samenwerken met derden en het proactief acteren richting de steeds mondiger wordende huurder."

Het bedrijf speelt in op deze ontwikkelingen met haar ERP-systeem ViewPoint. "Naast het bieden van een volledig geïntegreerde totaaloplossing met ondersteuning van alle CORA en VERA processen, portalen en zaaksystemen, is deze Best of Suite-oplossing ook een perfecte integratielaag. Hierop kan programmatuur van derden simpel en eenduidig worden gekoppeld met plugins."

Kernwaarden
Itris wil op CorporatiePlein haar Best of Suite-oplossing aan de bezoekers tonen. "Onze boodschap tijdens de beurs is 'Invulling geven aan kernwaarden: samenwerken, innovatie, voorspelbaarheid en kwaliteit'. Wij bieden voor alle corporaties - van groot tot klein - een perfecte oplossing, en laten deze zien tijdens drie themasessies."

Om 11:00 uur vertelt Itris over 'Optimale klantbediening'. "Het gaat hierbij om Customer Intimacy. Een verdere digitalisering van uw klantprocessen is alleen mogelijk met een optimale klantbeleving. ViewPoint Frontoffice biedt uw klant deze optimale klantbeleving."

Om 12:00 uur staan 'Efficiëntere processen' centraal. "Het realiseren van kostenefficiëntie en een kostenbesparende organisatie is nog nooit zo actueel geweest. De Midoffice van ViewPoint biedt corporaties een compleet zaaksysteem en sturingsinformatie om haar klanten optimaal (digitaal) te bedienen, processen zo optimaal mogelijk af te handelen en te sturen op efficiëntie. Ook kunnen bezoekers tijdens deze sessies kennismaken met zaakgericht werken en onze integratiemogelijkheden."

De laatste themasessie van Itris begint om 14:00, waarin het bedrijf vertelt over 'Kwaliteit, Sturing en Verantwoording'. "Dit begint bij elke corporatiemedewerker. Een optimale klantbediening, superieure vastgoedinformatie, efficiëntere processen en financiële verantwoording (waaronder CorpoData en verslaglegging); het begint allemaal bij een complete, gebruiksvriendelijke en betrouwbare backoffice."

Itris is op CorporatiePlein te vinden op stand 51.