Onlangs reikte de Huurdersvereniging Woonbelang de KWH-Award uit aan Woongoed GO. Met het overhandigen van de award laten de huurders van Woongoed GO zien dat zij trots zijn op hun corporatie, die zich de meest klantvriendelijke corporatie van Nederland mag noemen in de categorie 1800 tot 4000 woningen.
Kwaliteit van dienstverlening
Tijdens de feestelijke afronding van een CPO-project, werd ook aandacht gegeven aan de prestaties van Woongoed GO op het gebied van de kwaliteit van dienstverlening. Woongoed GO scoorde het hoogst in de categorie corporaties met 1800 tot 4000 wooneenheden. Daarom overhandigde Wil Noteboom van de huurdersvereniging Woonbelang samen met Antoinette van der Linden, adjunct directeur van KWH, een mooi beeldje aan Simon van Nieuwaal, directeur van Woongoed GO.
Klantbewustheid als basis
Jovanka Olie van Woongoed GO: 'Als corporatie heb je een grote maatschappelijke waarde, waarbij je te maken hebt met diverse doelgroepen. Inlevingsvermogen en klantbewustheid dragen bij aan een fijne relatie met onze huurders. Wij zeggen specifiek klantbewustheid in plaats van klantvriendelijkheid. Je kunt vriendelijk zijn, maar wees ook bewust van de wensen van onze klanten (huurders, woningzoekenden, etc.) en probeer daar naar te handelen. Ga zelf ook bij iedere handeling na hoe je zelf behandeld zou willen worden, draag dit vervolgens uit. De klant staat centraal. Tevens is het van groot belang duidelijk te zijn naar de klant ook bij minder goed nieuws, dit wordt zeer gewaardeerd'.
Bron: KWH
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.