Het succesvolle DMS-platform van Techxx Bright Answers heeft een opvolger: KlantVenster V. In de nieuwe versie staat gebruiksgemak en overzichtelijkheid centraal. Het resultaat: een gepersonaliseerd medewerkers- en/of partnerportaal waarin informatie en functionaliteit afgestemd is op functie van de gebruiker. In één oogopslag heeft elke gebruiker zicht op lopende zaken en dossiers, uit te voeren acties en relevante achtergrondinformatie.
24 uurs dienstverlening
Huurders, medewerkers en partners verwachten 24 uur per dag diensten en producten digitaal aan te kunnen vragen, proactief geïnformeerd te worden bij belangrijke veranderingen en inzicht in de status van lopende aanvragen, mutaties, afrekeningen, contracten, etc. De noodzaak om deze klantcontacten efficiënt en naar tevredenheid van de huurder af te handelen is daarmee groter geworden. KlantVenster V is hiervoor het kloppend hart van de informatievoorziening van uw corporatie. Door de open en flexibele architectuur wordt actuele informatie uit verschillende bronsystemen samengebracht in interactieve en gepersonaliseerde portalen.
Betrouwbaar en compliant
Door de nieuwste webtechnologie te combineren met uitgebreide DMS-functionaliteit van MS SharePoint is een betrouwbaar en toegankelijk klant- en VHE-portaal ontstaan, waarin dossier- of zaakgericht werken centraal staat. Het bewaren en vernietigen van persoonsgegevens, conform de AVG, wordt geborgd door gebruikers de juiste tools te bieden.
Integratie met uw bronsystemen en Office365
Woningcorporaties beschikken vaak over een divers applicatielandschap, waarbij informatie voor de verschillende klantgroepen in meerdere systemen zijn ondergebracht. KlantVenster V speelt hierop in door informatie in één portaal samen te brengen. Dit geeft de kwaliteit van dienstverlening een enorme impuls en ondersteunt ook de gebruiker bij haar dagelijkse werkzaamheden. Aangezien steeds meer corporaties gebruik maken van Office365 ondersteunt KlantVenster V nu ook SharePoint Online. Extra kosten voor benodigde infrastructuur, licenties en beheer worden daarbij tot een minimum beperkt.
Een complete basis voor digitalisering
De complete klantdienstverlening en bedrijfsvoering van uw corporatie kan door de inzet van het KlantVenster-platform digitaal geoptimaliseerd worden. Door de modulaire opbouw van het systeem kan de implementatie gefaseerd en conform de ambitie van uw corporatie plaatsvinden. Naast het digitaal archief, zijn er ook standaardoplossingen voor het versturen van documenten en brieven uit diverse bronsystemen, het registreren en bewaken van klantcontacten en het automatiseren van en digitaliseren van het mutatie- en huurincassoproces.
Bron: Techxx Bright Answers
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.