Kan dat nou niet makkelijker? Als je met Booking.com en Uber een hotelkamer of een taxirit kunt boeken, dan moet je toch een reparatieverzoek ook als zodanig kunnen indienen en afhandelen?
Wat kunnen wij leren van deze disruptieve business modellen? SmartR heeft een inspirerende gedachte hierover. Een gedachte die inmiddels al heeft geleid tot een eerste verkenning en mogelijke oplossingsrichting. Wij nemen zowel de corporatie als de vastgoedonderhoudspartij graag mee in dit idee en vernemen graag wat jullie ervan vinden. En wie weet, kunnen we het samen nog wel verder brengen!
Drie partijen (huurder, onderhoudspartij én corporatie), verschillende belangen en één oplossing. Wij denken dat het kan! Weg met stroperige processen, koppelingen of beslisbomen. Op naar gemak voor de huurder, efficiency voor de onderhoudspartij en regie voor de corporatie.
Vanwege de grote animo bij corporaties hebben we gemeend de sessie van dinsdag 17 januari te verplaatsen naar dinsdag 14 februari a.s.
- Ga als corporatie mee op Platformexpeditie
- 14 februari 2023
- 12.30u – 16.00u (inclusief lunch)
- Volkshuisvesting, Arnhem
Daarnaast organiseren we een sessie voor geïnteresseerde vastgoed onderhoudspartijen
- Ga als vastgoed onderhoudspartij mee op Platformexpeditie
- 31 januari 2023
- 12.30u – 16.00u (inclusief lunch)
- De Gasfabriek, Deventer
Ga je mee? Meld je aan via info@smartr.nl
Bron: SmartR, Foto: SmartR