Embrace: Power to the huurder!

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Woningcorporaties streven naar blije huurders. Daarin speelt het realiseren van goede communicatie op de manier die voor hen het meest geschikt is een belangrijke rol. Hoe kan de software van Embrace hen daarbij ondersteunen? Met welke innovatieve mogelijkheden kun je aan de slag en wat levert dat je op? Tijdens CorporatiePlein op 14 september kun je bij stand 64 Embrace hierover het hemd van het lijf vragen. Wij spraken vooraf alvast met Epic Owner Rosalie Vrakking en Teamlead Sales Josca van Dam.

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2023?
Op onze stand draait alles om het concept ‘Power to the huurder’. Huurders krijgen hiermee de vrijheid om hun woonzaken op hun eigen manier te regelen, via het gewenste communicatiekanaal en op het moment dat hen uitkomt. Als woningcorporatie heb je met Embrace een krachtig platform waarmee je aan de diverse behoeften van je huurders kunt voldoen, of het nu gaat om reparatieverzoeken via een appje of vragen via een telefoontje. Het resultaat? Tevreden huurders die de controle hebben over hun woonervaring. Zo’n klantgerichte aanpak zorgt ervoor dat je jouw dienstverlening beter kunt optimaliseren, effectiever kan reageren op de behoeften van je huurders en dus efficiënter kan werken. Bij onze stand ontdek je hoe Power to the Huurder, met behulp van Embrace, ook werkelijkheid kan worden voor jouw woningcorporatie.

Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Ben je benieuwd hoe je met de software van Embrace het leven van jouw huurders en medewerkers gemakkelijker kunt maken? Op onze stand 64 ervaar je dit zelf. Tijdens onze live demo’s ontdek je niet alleen hoe Embrace ervoor zorgt dat je optimaal bereikbaar bent voor je huurders, maar ook hoe onze technologie je medewerkers ontzorgt en daarmee ruimte creëert voor waardevol en persoonlijk contact. Dankzij onze innovatieve software til je jouw (online) dienstverlening naar een hoger niveau, terwijl het vertrouwd aanvoelt. Het is als thuiskomen op een nieuwe manier.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Het lijkt misschien een uitdaging om je huurders diverse contactkanalen te bieden, want hoe zorg je ervoor dat je alle kanalen ondersteunt, consistente antwoorden biedt, het overzicht behoudt en contactmomenten eenvoudig registreert? Gelukkig hoef je je hier met onze software geen zorgen over te maken: onze Embrace Customers is de enige complete oplossing in de sector. Het is overzichtelijk, gemakkelijk beheersbaar en geeft zowel medewerkers als huurders vertrouwen. Zo ben je verzekerd van een soepele en betrouwbare klantenservice-ervaring.

Gelukkig zijn niet alle huurdersproblemen even ingewikkeld. Als Jasmin bijvoorbeeld een extra sleutel voor de portiekdeur nodig heeft, is selfservice een prima optie. Want onze selfservice voelt als service, dus blije en tevreden huurders én minder drukte op je KCC. Zo houden zij meer tijd over voor complexer mensenwerk. En wat dacht je van het opbouwen van Leefbaarheidsdossiers? Met deze nieuwe toevoeging aan zaakgericht werken heb je ook bij processen met een langere doorlooptijd of grotere complexiteit een end-to-end-oplossing. Zo heb je ook bij ingewikkelde zaken een overzichtelijk (en mogelijks zelfs juridisch) dossier, waar alle betrokkenen inzicht in hebben. Als je meer wilt samenwerken binnen je organisatie, daarin overzicht wilt behouden en meer saamhorigheid wilt creëren, laat je dan rondleiden door onze Embrace Social. Ook kun je de grote stappen komen bekijken die we gemaakt hebben in onze nieuwe Woningzoekendenportaal voor woonruimteverdeling. Of ben je nieuwsgierig naar hoe bewoners in de regio Rijnmond vanaf volgend jaar hun nieuwe woning gaan vinden? Neem dan een kijkje bij onze Embrace Housing!

Embrace is op CorporatiePlein te vinden op stand 64.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Embrace