Embrace: Power to the huurder!

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Als woningcorporatie wil je tevreden huurders. Daarvoor is contact op de manier die het beste bij hen past essentieel. Hoe helpt Embrace corporaties hierbij, wat voor innovatiemogelijkheden zijn er en wat levert dit op? Embrace vertelt er op 22 september meer over tijdens CorporatiePlein, en wij spraken vooraf alvast met Epic Owner Rosalie Vrakking en Saleslead Josca van Dam.

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2022?
Geen huurder is gelijk. Waar Robin van driehoog-achter graag even een appje stuurt om de status van haar reparatieverzoek te checken, waagt Cees uit de nieuwbouwwijk liever een belletje aan zijn vraag over het ZAV-beleid. Als verhuurder wil je Robin, Cees én de rest van je huurders allemaal even goed bedienen, ongeacht hoe of wanneer ze zich melden. Met de software van Embrace is dit ook voor jouw corporatie binnen handbereik.

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Wij laten je bij stand 64 met live demo’s graag zien hoe wij het leven van je huurders en medewerkers een stuk makkelijker maken, hoe wij ervoor zorgen dat je zo goed mogelijk bereikbaar kunt zijn voor je huurders en hoe je met onze technologie je medewerkers ontzorgt en ruimte creëert voor écht menselijk contact. Dankzij onze innovatieve software til jij je (online) dienstverlening naar een hoger niveau en blijft het vertrouwd aanvoelen. Dat is nog eens thuis komen.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Omnichannel is onmisbaar geworden voor je dienstverlening. Wanneer je met onze software al je contactkanalen op één plek samenbrengt, heb je altijd alle contactmomenten met je huurders bij de hand, ongeacht via welk kanaal zij contact zoeken. Dus geen heen-en-weer gezoek meer achter de schermen, maar alles centraal. Dat levert meer gemak op voor je medewerkers en je huurders, die kunnen zelf kiezen wanneer en hoe ze contact opnemen. Medewerkers kunnen erop vertrouwen dat ze altijd een compleet klantbeeld hebben.

Onze virtuele assistenten ondersteunen je hierin: de conversational AI en chatbots van Embrace sluiten naadloos aan op onze omnichannel dienstverlening. Dankzij geautomatiseerde gesprekken van hoge kwaliteit, die werken via elk kanaal, helpen wij je overal dezelfde topbeleving voor jouw huurders te garanderen. Biedt deze techniek geen oplossing? Dan schakelen we experts uit jouw organisatie bij.

Gelukkig zijn niet alle huurdersproblemen even ingewikkeld. Als Jasmin bijvoorbeeld een extra sleutel voor de portiekdeur nodig heeft, is selfservice een prima optie. Want onze selfservice voelt als service, dus blije en tevreden huurders én minder drukte op je KCC. Zo houden zij meer tijd over voor complexer mensenwerk.

Ook heb je als corporatie zelf de regie met onze portals. Het klantportaal richt je flexibel en eenvoudig in. Omdat wij mobile first ontwerpen, heb je op elk apparaat dezelfde look and feel en kun je de inhoud van het scherm per apparaat optimaliseren. Daarmee hebben al je huurders een app-ervaring zonder een app te hoeven downloaden.

Embrace is op CorporatiePlein te vinden op stand 64.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Embrace