Centrale poort naar kennis en informatie

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De CorporatieGids 2014 biedt woningcorporaties het startpunt voor (her)oriëntatie op bedrijfsvoering en ICT- oplossingen en diensten. Naast een zo volledig mogelijk overzicht en bedrijfspresentaties van toeleveranciers en adviesbureaus, biedt de CorporatieGids ook redactionele houvast voor onze doelgroep. Vandaag aandacht voor “centrale poort naar kennis en informatie

Bundel uw kennis en informatie en start de dialoog! Online, persoonlijk én aan de telefoon. Met een dynamische website, interactief huurdersportaal, persoonlijk intranet én kennissysteem. Beheer uw kennis en informatie vanuit één systeem en start de interactie met huurders, woningzoekenden en medewerkers. Verstrek de meest actuele en persoonlijke informatie en ontvang feedback voor een efficiënte en effectieve dienstverlening. Bereik, stimuleer, motiveer en activeer uw doelgroep!

Hergebruik van informatie
Bent u in staat om huurders en woningzoekenden snel te voorzien van een correct en actueel antwoord? Door uw kennis en informatie te bundelen lukt het u. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Aan de balie, in het KCC, in uw digitale huurdersloket én bij uw interne medewerkers. Of het nu gaat om het tonen van uw actuele woningaanbod, de status van een reparatieverzoek of het inzien van een betalings(achter) stand. Bundel en publiceer alle informatie vanuit één centrale bron naar uw doelgroepgerichte publicatiekanalen.

Kanaalsturing
Door informatie dat is opgeslagen in verschillende systemen te bundelen en centraal te publiceren maakt u informatie weer vindbaar. Dit levert u veel op: correcte en actuele antwoorden, tevreden klanten en een kostenbesparing! Bovendien stimuleert u huurders en woningzoekenden om online informatie in te winnen en transacties uit te voeren. Efficiënt én effectief. Komen huurders er online niet uit? Dan biedt de KCC-medewerker uitkomst. Is er behoefte aan persoonlijk contact? U heeft alle tijd om klanten persoonlijk te woord te staan.

Kennis- en contactregistratie
Centraal in de visie van Seneca staat het kennissysteem. Seneca levert een kennissysteem inclusief branchespecifi eke content. Deze informatie kan worden aangepast naar uw eigen actuele situatie. Informatie over onder andere klachtafhandeling, reparatieverzoeken, huurachterstanden en huuropzegging staan voor u klaar. Telefoongesprekken, e-mail berichten en overige contacten worden effi ciënt opgeslagen en weer getoond. Doorverbinden zonder kennis is niet meer nodig. Zo werkt u tegelijk aan een effi ciënte dienstverlening en tevreden klanten.

Auteur: Thijs Link is marketing- & communicatieadviseur bij Seneca

Bron:CorporatieGids2014

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Seneca in de CorporatieGids 2014 te bekijken.