Onze productsuite KlantVenster Online is erop gericht om de communicatie tussen woningcorporaties en haar stakeholders te vergemakkelijken en verbeteren.
Het contact kan plaatsvinden:
* via het web (via Website / Huurdersportaal)
* schriftelijk (Document Management Systeem)
* telefonisch of fysiek (vastgelegd in Medewerkersportaal)
Het kan gaan over contact met huurders, woningzoekenden, zakelijke relaties of andere belanghebbenden.
Het contact wordt niet alleen goed vastgelegd met inachtneming van de geldende regelgeving, maar ook opgevolgd binnen onze oplossing, en uiteindelijk via onze portalen weer gedeeld met de belanghebbenden.
Via Zaakgericht Werken en de Kennisbank wordt het contact afgehandeld volgens de werkprocessen van de woningcorporatie. Voor deze processen bestaan best practice inrichtingen die verder op maat gesneden kunnen worden.
De apps uit onze KlantVenster online suite vergemakkelijken het gebruik nog verder. Zo vinden inspecties digitaal plaats.
KlantVenster Online is onze suite waar al onze beste producten op het SharePoint Online en Umbraco CMS
platform samenkomen, waardoor er voor al uw producten één omgeving met één interface ontstaat.
SharePoint Online is hét platform voor documentarchivering en wordt door Microsoft geleverd via
bijvoorbeeld de Microsoft 365 abonnementen. Het Umbraco CMS is een open source content management
systeem en leveren wij op basis van best practice. Dit houdt in dat deze is ontwikkeld op basis van de input
van meerdere woningcorporaties en in de toekomst continu en proactief zal worden doorontwikkeld. Zo
voldoen uw producten altijd aan de nieuwste ontwikkelingen op gebied van inrichting, gebruikerservaring
en actuele wet- en regelgeving. KlantVenster Online bestaat uit de volgende modules:
• Medewerkersportaal
• Verhuurmutatieproces incl. Inspectie App
• Huurdersportaal
• Website
• Kennisbank
• Document Management Systeem (DMS)
Software wordt aangeboden:
Platform gebaseerd op:
Het digitaliseren van klant- en werkprocessen helpt corporaties om werkzaamheden uniform, efficiënt en klantgericht uit te voeren. Relevante en actuele informatie is altijd en overal beschikbaar voor klanten, medewerkers en partners door gebruik te maken van portalen en apps. Kosten worden sterkt gereduceerd door gebruik te maken van veilige en flexibele cloud-oplossingen. De corporatie houdt de regie en de focus op kerntaken.
Bright Answers speelt in op deze ontwikkelingen door:
Binnen de woningcorporatiebranche maken bijna 100 corporaties gebruik van onze oplossingen. Voorbeelden zijn: Poort6, HW Wonen, Staedion, Pré Wonen en Volkshuistvesting Arnhem. Wij zoeken afhankelijk van uw interesses graag een passende referent.
Wij digitaliseren werk- en klantprocessen voor bijna 100 woningcorporaties. Als ‘Business enablement company’ ontwikkelen en implementeren we standaard ICT-oplossingen om bedrijfsdoelstellingen op het gebied van kostenbesparing en dienstverlening te behalen. Door het inzetten van websites, portalen en apps is informatie altijd en overal toegankelijk voor klanten, medewerkers en partners. Een krachtig ECM-platform borgt naleving van wet- en regelgeving ten aanzien van het delen en opslaan van gevoelige informatie, zodat u volledig compliant bent.
Aantal medewerkers: 26
Aantal klanten in corporatiemarkt: 100
Actief in corporatiemarkt sinds: 1997
Gebruikersvereniging: KlantVenster-gebruikersgroep
Bright Answers
K.P. van der Mandelelaan 110, 3062 MB Rotterdam
010 288 48 68
Afgelopen donderdag vond CorporatiePlein 2024 plaats, hét jaarlijkse evenement waar woningcorporaties en techleveranciers samenkomen om te innoveren, netwerken en kennis te…
Lees verderTogeth – bestaande uit NCCW, Hercules, Bright Answers en Itris – heeft op 12 september 2024 het convenant met Aedes ondertekend voor de ontwikkeling van sectorstandaarden.…
Lees verderTogeth is het nieuwe samenwerkingsverband voor de sector. Dit samenwerkingsverband, waarin Itris, NCCW, Hercules, Bright Answers, Qonsío en het open innovatie-ecosysteem Outabox…
Lees verderVan woningcorporaties wordt verwacht een groot scala aan uitdagingen het hoofd te bieden: van verduurzamen tot uitgebreide nieuwbouw en van een goede leefbaarheid in wijken tot een…
Lees verderNa een succesvolle implementatie is De Volmacht live gegaan met Klantvenster Online DMS. Medewerkers van De Volmacht beschikken nu over een veel gebruiksvriendelijker DMS en kunnen…
Lees verderWoningcorporaties hebben elke dag contact met hun huurders. De ene keer via de mail, de andere keer telefonisch of gewoon op straat, bij hun huis of aan de balie. Hoe houd je grip…
Lees verderZoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.