U wilt efficiënter werken en tegelijk uw klantcontacten intensiveren en verbeteren. Dat is vaak lastig om te combineren. Met Eezycom – Service heeft u de oplossing voorhanden. Hiermee worden innovatieve communicatiemiddelen speciaal toegankelijk voor woningcorporaties. Zo bent u verzekerd van optimale communicatie met uw klanten.
Met deze tool krijgt u de beschikking over de volgende communicatiemiddelen:
Persoonlijk voicescript: benader uw klant persoonlijk, via keuzemenu’s en toevoeging van variabelen zoals naam en adres. Zo kunt u bijvoorbeeld een onderhoudsafspraak maken of de klant door laten verbinden met uw klantcontactcentrum. Een eventueel geschil kan zodoende direct opgelost worden.
Eezycom Voice AI: dit kan ingezet worden om klanten, zonder tussenkomst van een medewerker, van de juiste informatie te voorzien of het juiste gesprek te voeren en dat zelflerend. Ieder communicatiekanaal kan aangesloten worden op de applicatie en is het mogelijk bepaalde geautomatiseerde acties te verrichten.
Sms: bereik uw klanten snel en eenvoudig door middel van een smsflow met berichten die goed op elkaar aansluiten. Uw bericht krijgt de naam van uw woningcorporatie als afzender. De berichten kunt u eenvoudig managen, analyseren en aanpassen via het customer dashboard.
E-mail: via onze tool stuurt u gepersonal iseerde e-mails naar uw klanten. Deze e-mails worden gratis in realtime door ons verstuurd, in uw eigen huisstijl en desgewenst met een link naar de ‘mijnomgeving’ van uw corporatie.
WhatsApp: communiceer laagdrempelig en voordelig met uw klanten via WhatsApp. Uw klanten kunnen zelf aangeven via welke kanalen zij willen communiceren. Via het customer dashboard zorgt u op eenvoudige wijze voor klantgerichte communicatie. Bekijk direct of een bericht is aangekomen én gelezen.
Videotracking: het versturen van e-mails met een geïntegreerde video. Dit kan worden ingezet voor onder andere trainingsdoeleinden, instructies voor (nieuwe) medewerkers of voor klanten hoe ze kunnen inloggen op de mijn-omgeving.
Zet onze Service-tool in voor zaken als:
Software wordt aangeboden:
Wij geloven dat toepassingen op het gebied van artificial intelligence in 2019 zullen doorbreken.10FORIT is hier druk mee bezig en ontwikkelt op dit moment toepassingen om deze in 2019 veilig en met vertrouwen toe te kunnen passen. Wij stellen u in staat de juiste boodschap, op het juiste moment, in de juiste tone-of-vo ice, te verzenden via de juiste communicat iekanalen. 10FORIT biedt een toekomstbestendige communicatieoplossing waarbij alle kanalen samenkomen en beheerd worden.
In de woningcorporatiesector werkt 10FORIT o.a. voor Actium Wonen, Centrada, Dudok Wonen, Wonen Zuid, Woonstad Rotterdam en Woonwaard.
10FORIT helpt bedrijven en organisaties sinds 2007 om optimaal digitaal te communiceren. We zorgen ervoor dat klanten de juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone-of-voice ontvangen via de juiste communicatiekanalen. Dat doen we geautomatiseerd vanuit ons omnichannel communicatieplatform via telefoon, voiceberichten, sms, E-mail, WhatsApp en print.
We verzorgen klantgerichte, geautomatiseerde communicatie voor uiteenlopende organisaties, waaronder woningcorporaties, telecomaanbieders, incassobedrijven en verzekeraars.
Aantal medewerkers: 50
Aantal klanten in corporatiemarkt: 30
Actief in corporatiemarkt sinds: 2013
We verklappen het meteen maar, de kop is een teaser, bedacht door iemand achter een toetsenbord. Bij wijze van experiment gaf de redacteur van dit artikel Chat GPT de opdracht om een…
Lees verderMet de komst van nieuwe technologie is customer support aan het veranderen. Of dit nu een klantcontactcenter is of een creditmanagement afdeling, stukje bij beetje is de rol van de…
Lees verderHet zal u ongetwijfeld niet zijn ontgaan: de wereld om ons heen verandert. Voor veel mensen is het best lastig om zich aan al deze veranderingen aan te passen. We voelen ons comfortabel…
Lees verderHet gebeurt nog steeds regelmatig. Consumenten die klagen over de klantenservice van een organisatie. Te lange wachttijden, niet de juiste oplossing, te weinig kennis bij de supportmedewerker,…
Lees verderZoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - Maart 2025 Inhoud Harry Platte (Parteon): Groot dromen, klein doen Laurens Flierman (NEH): Risico’s beter beheersen door…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.